środa, 27 czerwca 2012

Zasada nr 1

Zasady  Diety Slow - Carb [wg Timothy Ferriss] - jest ich 5

Zasada nr 1  - Nie dla węglowodanów 

Mój eksperyment okazał się już na samym wstępie cholernie trudny. Jak tu unikać wszystkiego co ma w składzie węglowodany.

Uwielbiam przecież jeść świeżutki chlebek najlepiej prosto z pieca. W miejscowości której mieszkam jest  kilka piekarni które mają swoje fantastyczne wyroby. I co mam z tego wszystkiego zrezygnować ?
Ryż we wszystkich odmianach też odpada - A niech to szlag...  gołąbki też wylatują z jadłospisu ?
Co dalej? Płatki zbożowe - co ja biedny będę jadł na śniadanie?
Ziemniaki - oj moja wspaniała żonka nie będzie szczęśliwa, jak to w typowej polskiej rodzinie ziemniaczki to podstawa wyżywienia.
Szkoda, że nie widzieliście mojej miny jak czytałem założenia diety na którą się porwałem.
Makaron - Jeżu rosołek co niedziela :(  Kuchnia włoska zaraz po polskiej moja ulubiona, oparta jest na daniach o wysokiej zawartości węglowodanów , buu buuu...
KFC właśnie stracił swojego z wierniejszych gości - odpadają wszystkie potrawy smażone w panierce.

Dlaczego? wg. autora "4-godzinnego ciała" a w zasadzie wg przytoczonych przez niego naukowców we wszystkich tych produktach znajduje się dwutlenek chloru który łączy się ze szczątkowymi cząstkami białka i tworzy alloksan. Substancja ta, związek jest wykorzystywany do sztucznego wytwarzania u szczurów laboratoryjnych cukrzycy. OK brzmi logicznie ale czy to prawda, sprawdzę, wywącham i dam wam znać :)
Póki co nie, będę stosował zasady domniemania niewinności . Alloksan jest oskarżony o powodowanie cukrzycy.

Drugi  pomiar z dnia 18.06 [poniedziałek] wskazywał :
waga - brak pomiaru
obwód bicepsa u prawej ręki [wyprost] - 35 cm -  wzrost o 1 cm
obwód uda - 61  cm - zmniejszyło się o 3 cm
obwód brzucha na wysokości pępka - 110 cm - zmniejszyło się o 2 cm
obwód w pasie - 102 cm - bez zmian
obwód w klatce piersiowej - brak pomiaru 


pozdrawiam, zaraz wracam:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz